Wednesday, January 10, 2007

Obrir

Obre't.
Murmura que no m'erro,
que la flor no era marcida,
només perduda entre les fulles seques
que ballen amb la veu
de les runes del teu son.

Obre't.
Mira'm i digue'm que la vida és neutra,
de pols de quitrà,
i que tu l'esquitxes d'art,
la fas suar
i encadenes afeccions
i riures
i plors
i alguna lenta espera
en alguna estació
feta de nespres
de tus
i de jos
impregnada de fils de plata
i pintada de món.

Obre't.
Trepitja escuses i raons
i caça el silenci
amb una xarxa d'algues blaves.

Obre't.
Llueix noves parpelles
I trenca deu mil flors de cristall
Dins d'un marc on mil mars moren
Anegats pel teu neguit.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

obre. q jo tanco...

mil gràcies!

una besada

1/11/2007 3:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

m'obro, m'obro... a veure q passa!

jujujuj

kisset d poma!

1/14/2007 3:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

M'agrada aquest darrer poema teu. Com els altres que em vas ensenyar a classe. Continua escrivint, necessitem poetes i músics joves en aquest país, que expliquin amb paraules escollides allò que tots sentim.

1/18/2007 11:30 AM  

Post a Comment

<< Home