Nova campanya publicitària de Chatreuse
Notícia d'última hora! L'antiga empresa de licors Charteuse (Xar3 pels amics) ha decidit revitalitzar les seves ventes a Catalunya ja que ara només vèn a Tarragona ciutat. Per això ha realitzat un seguit d'anuncis que sotiran als diaris, les ràdios i les televisions de la comunitat autònoma-nació-país (digueu-li com vulgueu).
L'eslògan de la campanya serà "I tu de qui ets?" (Us sona? No en feu KAS...), fent que la gent es posicioni a favor del Carteuse groc o del verd.
Després d'un càsting exhaustiu al que es van presentar dos candidats, s'han triat els dos protagonistes dels anuncis: Quimet Marmany (Kimmyjump) i Jordi Amenós (Amenós Rex).
Us adjunto dues fotos que es van realitzar durant el càsting.
Per acabar, l'empresa ha previst llençar a inicis de setembre, en vistes de Santa Tecla (Molt Honorable patrona de Tarragona), un nou anunci sobre la Mamadeta, beguda obtinguda a partir de la barreja dels dos tipus de Cartreuse i granissat de llimona. Encara no es sap qui serà el director de l'anunci , però tot apunta que, vist el nom de la beguda, l'encàrreg correrà a compte d'en Conrad Son.
L'eslògan de la campanya serà "I tu de qui ets?" (Us sona? No en feu KAS...), fent que la gent es posicioni a favor del Carteuse groc o del verd.
Després d'un càsting exhaustiu al que es van presentar dos candidats, s'han triat els dos protagonistes dels anuncis: Quimet Marmany (Kimmyjump) i Jordi Amenós (Amenós Rex).
Us adjunto dues fotos que es van realitzar durant el càsting.
Per acabar, l'empresa ha previst llençar a inicis de setembre, en vistes de Santa Tecla (Molt Honorable patrona de Tarragona), un nou anunci sobre la Mamadeta, beguda obtinguda a partir de la barreja dels dos tipus de Cartreuse i granissat de llimona. Encara no es sap qui serà el director de l'anunci , però tot apunta que, vist el nom de la beguda, l'encàrreg correrà a compte d'en Conrad Son.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home